sobota, 19 listopada 2011

20-26.10.2011 Majorka - przygotowania

W połowie września od rana zaczęły się pojawiać w systemie ryana bilety po 36 zł. Już wtedy szło złożyć lot na Majorkę w przyzwoitej cenie 144 zł, trasa to KRK-BGY-PMI-BGY-KRK. Po krótkiej telefonicznej konwersacji z żoną ;) postanawiam ustąpić i odpuszczam. Jednak nie mogłem tego przeboleć i postanowiłem że jak po południu bilety będą dalej w takiej cenie to je zakupię i lecimy. Po południu sprawdzam stronę ryana i bilety są ale po 28 zł :), szybki transfer pieniędzy na kartę mastercard prepaid i kupujemy, w wyżej wymienionej cenie udało mi się tylko zakupić bilety na następujących trasach KRK-BGY, BGY-PMI-BGY. Jest dobrze wydałem po 84 zł na osobę, a jakiś powrót z Bergamo zawsze się znajdzie. Z pomocą przyszedł Wizz i użytkownicy forum f4f. Bilety na trasie BGY-KTW zakupione za 19.99E, także łączny koszt biletów na osobę wyniósł nie całe 130 zł, taniej niż rano. W następnej kolejności przyszedł czas na nocleg, tutaj korzystaliśmy z pośrednika http://www.hotels4u.com/. Pokój dwu-osobowy, w opcji HB to koszt 115 funtów, za dwie osoby.
Ostatnią rzeczą której nam brakowało to auto, po przeanalizowaniu różnych tematów, różnych opinii, postanawiam zaryzykować i wybieram pośredniaka http://www.doyouspain.com/, auto które wybieram to Renalut Clio lub podobne cena 62e za 5 dni, doyouspain wybrało/wylosowało mi wypożyczalnię http://www.recordrentacar.com/. I tutaj z pomocą przychodzą użytkownicy forum F4F, należy sprawdzać cenę wypożyczanego samochodu do czasu przyjazdu gdyż cena się zmienia, a nowa rezerwacja zastępuję starą. Ostatecznie udaje mi się zarezerwować auto za 58e. Wszystko co potrzebne już mamy teraz tylko przygotować trasy i w drogę.

11 komentarzy:

  1. Cos nie tak z ta cena 84 zł + 19.99 euro = 130 zl? Tak czy siak 170 zl to dobra cena. Ja wtedy Alicante i Walencje ogarnialem za bilet zaplacilem 75 RT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały błąd 19,99 na 2 osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śmiać mi sie chce z takich goloduców, którzy tak musza podrozowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golodupiec to pewnie twoj ojciec mial na imie... Masz jak wol opisane: Podróżowanie na każdą kieszeń, wiec po co sie spinasz baranie.

      Usuń
    2. A mi z takich, co za taką samą wycieczkę płacą grube tysiące. A jeszcze bardziej z tych, którzy wysoką ceną chcą ponadrabiać własne braki.

      Usuń
  4. Swietne wakacje,po co przeplacac i zapelniac tlumnie oblegane kurorty meczac sie przy 33 stopniach w cieniu?Zal to Ciebie powyzej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w pazdzierniku sa meduzy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy w pazdzierniku sa meduzy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super cena! Brawo! Polecasz jechać w październiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak z pogodą w tym jesiennym miesiącu? Opady deszczu niby są zapowiadane na 70 mm ale jak to wygląda w rzeczywistości?
      Z góry dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  8. internet jest dla gołodupców, dla kretynów którzy wszystko krytykują i dla innych. Dzięki za wszystkie infa, właśnie się szykuję i miało wyjść 5 tys., ale po przeanalizowaniu może w 7 się zmieszczę i to po za sezonem. Oczywiście można taniej ale w opiniach przeczytałem, że w tańszych ktoś znalazł robale, karaluch i trochę się przeraziłem, ale to było 5% większość sobie chwali nawet 2** Czy mieszkaliście w 3*** ? i było czysto?

    OdpowiedzUsuń